Heja mig!

Akvaristiklektion och fullt ös medvetslös! Hela klassen kutar runt i djurhuset och irrar som höns. Håller på med egna akvarium, Jag och Emelie är klara med vårat och väntar bara på våra invånare :)

Nyss lunch, jag och Mikkiz tog sällskap
men när jag kommer till gräsmattan mellan djurhuset och matsalen så gör jag världens vurpa och hamnar på arselet på den leriga gräsmattan. HEJA MIG! Mikkiz blir så paff att hon bara står och gapar innan vi båda börjar asgarva. Tur att det inte var någon mer än Mikkiz som såg mig. AHHAHAH.


vad gör man då om man har för lite tid att gå hem och byta byxor och inte vill gå till matsalen med lera i ändan?
Man går in i djurhuset, torkar bort leran och torkar sedan byxorna med en hårtork xD
Första hårtorkare
Michaela Persson !

Ikväll är det hockey igen
och bara två dagar kvar till Örebroresan och träffa Thina :)

nu ska jag fortsätta mitt intressanta liv och studera grodor, ödlor och salamandrar.
NPD08<3


Kommentarer
Postat av: thina

HAHAHA hade jag velat se.

See yoouuuutomorrrooow!

2009-11-26 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0