hela huvudet fullt med snor.

Jag insåg just att det är nu i helgen new moon har premiär.
NU I HELGEN!

Minns när jag och Frida satt i datasalen i maj förra året och dog till trailern av filmen. Kan verkligen inte fatta det, det är november nu. Känns mer som... juni.
idag är en dag som är fyllt med snor, eller de känns så i alla fall. Hela huvudet är fyllt av snor idag och värre blir det.

Fotografiskbildlektionen idag var den roligaste på länge! Fick exprimentera med en massa ljussättning och hade olika modeller. Kul som fan hade vi då i alla fall. Mer sånt ffs. Hockey i morgon, känns jobbigt, eftersom jag är så dödligt sjuk. Men inget stoppar mig, hockey är hockey.

Kusin Joanna är här och ska följa med och mjölka :)
men nu blire kalle och chockladfabriken!
/i


bild från idag.
jag älskar fotografiskbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0