Leksand-Sundsvall

Hockeydags igen så jag och Frida tog tåget till Leksand och eftersom det inte var någon direkt toppmatch och inte väntades att bli mycket folk så fick kameran följa med :). Vi kuta väl runt där som vanligt och passade på att ta lite kort från sittplats under uppvärmningen, en del blev rätt bra för att vara tagna från sittplats och även ståplats, alltså igenom nätet, däför är vissa bilder lite mörka.

Vad kan man säga om dagens match då?
Allmänt seg och slarvig, vad händer? Halva Sundsvall har svininfluensa och måste ta in extra folk, och ändå spelar vi "bara" 5-3. Jag gissar, och hoppas att vi kommit in i en svacka och att det vänder snart. Men vi måste verkligen kriga nu.
Fan va jag saknar Ene och Jens.
Jens som jag och Frida btw träffade när vi kuta runt i arenan och jag måste säga att Jens var sjukt jävla snygg i kostym! Och överhuvudtaget. Anyway så sa han hej till Frida och hon dog, vilket var såå jävla roligt xD
Men, jag hoppas Jens blir frisk snart så vi får se honom spela!

I morgon har jag en lektion, vilket kommer bli ganska slapp, eftersom jag är klar med matten och måste bara repitera matteboken innan nationella proven.
åh nej, ångest. Hatar nationella proven! Men jag måste fåre överstökat.
nu blire bilder, sen sova.
SJUKT TRÖTT!
Gnatt
/i

KENNIII

#9 #23 #6 #27


ett stycke åslin

Jean-Luc Grand-Pierre aka Biffen och Janohls

finns bara en sak å säga =
:F


Kommentarer
Postat av: thina

antar att du menar :F på 43 elller jag mena 27 ;)))

2009-11-05 @ 14:27:36
Postat av: frida

älska bilderna!

och älska jens <3 mest av alla. ever. HAN ÄR BÄST!

ehm, :F som fan på 11 :)

2009-11-05 @ 17:19:49
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0