New Moon!

Igår var jag, Maria och Lisa och såg New Moon och det enda jag har att säga är.
OMFG!
heeeh! Den var bra, men tog slut alldeles för fort, precis som alla andra filmer. Innan filmen började så kom en gubbe in och ba "Stäng av alla mobiler, den som försöker ta bilder kan få böta pengar och bli utslängd. Jag tog en tjej för två veckor sen som försökte ta kort på Michael Jackson när hon såg This is it, hon hade kunnat få böta 50 tusen kronor, men jag var snäll. den gången." Allt som fattades var ett evilskratt. Sen vare en tjej som satt och skrev sms som han dampa på. Svårt att stänga av telefonen första gången han varnade xD Folk som förstör för andra. orka.



Filmen var i alla fall, nej, jag kan inte beskriva den, man måste se den för att fatta. kan knappt vänta tills eclipse kommer ut på bio :F bara 7 månader kvar:D hahha. Tror nästan jag måste  läsa böckerna igen, det här är allvarligt.
nej, jag finner inte ord för filmen xD
förutom att jag dog
och Lisa glömde ju haklapparna, så jag dregglade sönder min tröja :(


rättvik om några timmar
hejdåis :)

Kommentarer
Postat av: frida

vill se filmen igenigenigen!!!! :D

2009-11-23 @ 19:25:15
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0