Ny helg, mera vila

Äntligen helg!
Just nu vrålar Daryl Hall & John Oates - Maneater i mina hörlurar. Ni vet den låten som är med på reklamen för hi-fi klubben, tror jag det är, ni vet? Den där hamstern som sitter och tuggar på ett kex och som sedan nästan äter upp människan. Anyhow så äre den låten :)

Kvällen igår tillbringades med kära NPD08 och lite mer folk, eftersom Johanna aka Lillan fyllt 17 år så firade vi det med lite singstar och annat skojs :) Kom hem runt ett, slängde mig i duschen och slocknade sen. Var inte på topp i morse kan jag säga när klockan ringde 7. Började dagen med idrott och kan ju säga att NPD08 inte var på topp. Fortsatte med en ganska rolig engelska lektion och sedan falun. Stannade kvar på stan och umgicks med Millan :) sen åkte vi hem till Linghed och såg På Smällen och hon åkte precis hem. Perfekt slut på en fredag som denna.

I morgon är det derby, slaget om siljan 2. Jag är sjukt jävla nervös över de här, det är nästan obehagligt hur nervös jag är! Finns inget att göra åt det nu än att andas och ta det lugnt!
Morgondagen blir förövrigt ganska lugn, hade tänkt att ta mig en promenad, städa åt undulaterna och sen avsluta med ett skönt bad.

Nu ska jag installera nå ny msnskit.
hejdå

puss på bäst tröjan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0