Örebro - Leksand

I Fredags åkte jag och Frida till Örebro på bortamatch :) dock var det ett jävla gippo innan vi kom dit xD Tog tåget klockan ett från Rättvik till Möjligheternas stad (Borlänge). Superstarsbussen skulle gå från Möjligheternas halv 4, så vi hade ju god tid på oss
men
Mitt emellan Rättvik och Tällberg så slutar tåget fungera och vi blir stående där i en och en halv timme. Började få lite panik där ett tag, eftersom jag insåg att vi inte skulle hinna till Möjligheternas till halv 4. När vi väl blev boxerade till Tällberg var klockan halv 3 och hoppet om att vi skulle hinna till Möjligheternas började avta. Jag akutringde till Faster och Göran och hörde om de kunde skjutsa oss till Leksand i stället så vi kunde hoppa på bussen där. Fullt ös medvetslös och plattan i mattan så hann vi till Leksand två minuter innan bussen gick.
så jävla typiskt oss xD

Väl framme i Örebro träffade vi Thina och skådade storögt hennes Purratröja, den var mycket vacker :') Hon hade köpt kokboken, typ fettt avis :D

Det var typ maskeradtema på denna resa, det var ganska många själar som var utklädda, bland annat bananer i pyjamas och en två kukar xD De manliga könsorganen missade inte en enda chans med att sjunga "Vi är kukar, vi står på borta stå, det kan ingen jävel ändra på." Matchen slutade i alla fall 5-8 och efter matchen när spelarna tackade så trodde jag att Rhodin skulle skratta ihjäl sig åt de utklädda människorna i klacken.
ehm ja, de händer bara i Leksand, eller de händer bara Leksand.

I söndags var det Borås-Leksand på tv
och Oliver Ekman Larsson gjorde två mål!
och typ sitt första slagskott för säsongen
fyfan va glad jag blev!
skrek som fan
doris, fridas hund, blev skiträdd xD


shit, vilken helg.
Frida är störd.

Men Thina, det var så jävla roligt att träffa dig igen.
måste göras om <3

Kommentarer
Postat av: frida

du är minst lika störd! :)

2009-11-30 @ 22:10:12
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

frida är stördast i världen!!



vi måste ses snart<3

2009-11-30 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0