Sjuk kväll!

Måste bara berätta vad som hände igår när vi var på väg hem xD

Marias pappa hämtade oss på stan och när vi är nästan hemma vid Lisa så går vajern till gaspedalen på bilen AV xD så det gick typ inte å gasa. Marias pappa fick gå ut och fixa lite sen gick det att gasa, men bara så att bilen gick i typ 30 xD tur att det var sent på kvällen och inte så mycket trafik. När vi lämnat av Lisa så drog Marias pappa på mer gas, som blev för mycket så vi typ låg i kurvorna xD fyfan va jag och Maria skrattade, ett under att jag inte kissade i byxorna.

I sista uppförsbacken hem till Maria trodde vi verkligen att vi skulle börja rulla bakåt, det gick i 15 kilometer i timmen, och de kändes lite surt när världens minsta bil åkte om oss xD men vi kom upp till slut och jag hann på toa innan jag skrattade så jag kissade på mig. Fyfan vilken kväll.



Jag har hittat soundtracket till New Moon på spotify
säger bara
possibility-Lykke Li
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0