tror man tillräckligt blir det verkligt till slut

Markus Krunegård har verkligen svar på det mesta. Har gått och kärat ner mig i hans låt Sörmlandsleden från den nya skivan Lev som en gris och dö som en hund. Känner att min lugna fredagkväll kommer bestå väldigt mycket av Markusmusik.

Min fredagkväll kommer även bestå utav Malmö-Leksand på tv8. Jag är så jävla glad att matchen inte sänds på viasat, utan inom canal digitals kretser. Eller jag tar genast tillbaka "lugna fredagkväll" förresten! Om jag ska se på hockey blir fredagen  allt annat än lugn, speciellt om det blir som i onsdags. Jag måste seriöst skärpa mig om jag ska kunna va ute bland folk xD Anyhow så funderar jag starkt på att kuta till affärn och köpa mig lite godis till matchen, men är dock väldigt osäker om det ska duga med popcorn i kväll. DING DING DING DAGENS ILANDSPROBLEM.

Dagen idag började med en aktiv idrottslektion med NPD08, den aktivaste på länge faktiskt. Intensinv innebandy i en och en halvtimme. Jag älskar min klass :) efteråt engelskalektion som jag är så trött på att jag vill kräkas. Men snart nationella och sen engelska B i trean. Vilket jag ser fram emot, men verkligen inte matte b. SPYYYYYY PÅÅÅÅÅÅ!

Jag har ju börjat skriva på en novell. Författarlågan brann som aldrig förr när jag gick i 6an och fortsatte att brinna fram till 8an, efter de var det någon som kastade vatten på lågan så den slocknade och mina noveller dog bort. MEN! Jag har börjat igen :) Elin Enochsson, min käre vän, gav mig inspiration till en idé, eftersom jag ville börja skriva igen, men inte hade någonting att skriva om. Vilken tur att Elin kom på ett ämne åt mig.
Även tur att Maria och Frida är sånna bokmalar så de är intresserade av att läsa min novell. Jag älskar att ni gillar min novell och det ger mig inspiration till att skriva mera. SÅ, det blir nog kanske lite novellskrivning i kväll, eftersom morgondagen kommer bestå utav plugg.
Men tack Maria och Fridis för att ni uppskattar mitt skrivande :)


Nej, nu tror jag minnsann att det blir en tripp upp till Lingheds Livs för att köpa mig en godispåse
och sedan peppa som fan inför matchen.
19.00 på tv8
Malmö-Leksand
nu smäller det.

mina lurar levererar Markus Krunegård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0