vet du vad det är som går och går, döljer och läker alla sår?

Tiden talar inte för nån,
tiden bryr sig inte om nån
Den är olidlig och tyst,
stöddig, tiden vet att den vinner till sist.

Markus Krunegård <3

Tid ja, tiden bara försvinner i väg och tar vägen till ett ställe ingen vet om. För precis ett år sedan i Lördags så stod jag på den parkettgolvsbeklädda isen i Ejendals arena och var helt lyrisk var lycka. För precis ett år sedan så träffade jag Eddie Läck och jag tror att jag aldrig varit lyckligare i hela mitt liv!
Ge mig den kvällen tillbaka, nu tack!

Lektion i lagårn nyss och fick reda på att jag ligger på MVG i den praktiska delen :D
HEJA MIG.
fyfan va glad jag blev.
dock frågade min lärare om jag hade dåligt självförtroende
märks de så väl? Måste bli bättre på att ta åt mig av saker
jag jobbar påre :)

nu ska jag kuta i väg till skolan och äta middag, sen hem till Ullis och tvätta
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0