16

Sitter hemma nu, äntligen Linghed <3
Dock är jag inte på topp
magen skriker av smärta, misstänker magkatarr, vilket inte är så ovanligt med tanke på stressen i skolan. Började med ont igår kväll, som sedan blev lite bättre. Men i morse hade jag ont igen. Ingen idrott, lite engelska och sen hem.
Jävla skit, jag orkar inte va sjuk, och speciellt inte ha ont i magen :S

På onsdag är det derby, vägrar vara sjuk då. Jag ska dit, om jag så väl måste krypa. Daladerby, vägrar missa!
Men först är det AIK-Leksand på söndag, krossa gnaget!

Tänkte lägga in lite random bilder bara
för skojs skull
för jag har inte så mycket mer att skriva.




passade på att va lite wemo.
hejdå


Kommentarer
Postat av: frida

rubriken = KÄRLEK <3

2009-10-16 @ 17:53:30
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0