19

Stördat mig i telefon med frida i snart en timme nu,
men saknar henne och alla andra hockey gayar så sjukt mycket.
THINA, KOM TILL LEKSAND SNART <3

Idag var de mjölkning som gällde, så jävla drygt att gå upp i morse, men de gick bra det med.
På eftermiddagslektionen i lagårn rymde typ alla kalvar. Så de första jag såg när jag kom in lagårn var två kalvar som halkade omkring på foderbordet som bambi på hal is xD Lyckades väl fånga in dom på rasten, tur att ingen bajsade på mina dojs, eftersom jag hade leksandspjuxen. Då jävlar xD

näe men
Jag har typ idétorka näre gäller fotografering nu. Behöver inspiration. Måste fan prova att sitta en match och ha med mig kameran, skulle verkligen inte sitta fel och ha med sig kameran med zoomobjektivet och sitta där och ta kort på alla kingar nere på isen och på norra stå.
Hm.
får ta mig en funderare.

tänkte avsluta detta ointressanta inlägg med en bild


två väldigt konstiga poser
men vem bryr sig
/ i

Kommentarer
Postat av: thina

vill komma snart jöh<3



ida ko:) leka fotojessica?:P

2009-10-19 @ 22:51:43
Postat av: frida

missssss!

2009-10-19 @ 23:27:39
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: maria

Du är för söt du, min lilla idis!

2009-10-20 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0