AJJJ, den har ju tänder!

Jaha, sitter på lektion och har nyss disikerat gädda xD var ganka roligt faktiskt. Men jag tror Maria tyckte det var roligast av alla xD Snacka om att jobba med inlevelse.
Vi skulle öppna munnen på gäddan och studera hur tungan såg ut. Så jag drog i underläppen med pincetten och Maria tog tag i överkäken. Smart nog så stoppar hon in fingrarna i munnen och sen skriker hon. AJJJJ, DEN HAR JU TÄNDER xD hahah xD fy fan va jag dog.

Borde väl egentligen jobba, har frågor om fisksjukdomar att svara på, men jag har tid på mig, så dom skriver jag sen. Inte bra för min hälsa att stressa upp mig.

Hinner inte skriva så mycket mera nu
måste gå till extramatten strax

Leksand-Mora i kväll
sjukt peppp!

Kommentarer
Postat av: Mutt

Hahahaha, men de va ju kul ju! Och jag är ju blond, skyller på det!

2009-10-21 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0