andra behöver sova en hel natt

för oss räcker de lätt med en kvart.
Jag älskar Markus nya skiva, Lev som en gris och dö som en hund, måste ta och köpa den :D
Har dock lite svårt för Prinsen av Peking.

Berglund är här och ser på kalle och chokladfabriken :) snart sova.

Min helg har i princip gått ut på att ta det lugnt och sova. I fredags sov jag 12 timmar och i natt 10. Efter att mamma konstaterat att jag förmodligen har magkatarr så har jag sett upp med vad jag ätit. Tyvärr var jag så dum nyss och åt choklad, vilket var väldigt dumt, för nu skriker magen.

Leksandförlust idag på hovet mot gnaget :( Men Houkko  gjorde comeback idag, så det är riktigt gött. Matchen slutade 2-3, målen gjordes av Houkko och
Men snart lov, vilket ska bli så jävla skönt!
På söndan innan lovet, alltså precis om en vecka, åker jag och Maria till huvudstaden och gör av med lite pengar. Känner jag mig själv rätt så blir de ganska mycket pengar. Åker hem på tisdan, på torsdan fyller pappa år och fredag maskerad hos Veronika :D Ska bli sjukt skoj :) vet dock inte vad jag ska klä ut mig till, något förslag?

I morgon är de mjölkning igen som vanligt, gruvsamt i morrnbitti. Men de brukar ju gå bra när man väl kommit dit :) måtte den här veckan gå fort så jag kan få lov!

Nu ska jag fortsätta med att titta på willy wonka.
Leksand-Mora på onsdag
PEPPA!
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

kenny var ju inte alls mä idag :(

2009-10-18 @ 22:33:38
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0