Äntligen hemma och toast

sitter nu och myser framför äntligen hemma och ska snart göra mig lite kvällsmat i form utav toast.
Dagen idag började med att jag och Mikkiz försov oss och fick skäll på första lektionen, som var i grishuset med halva klassen. tack för den.
fortsatte med att jag egentligen inte behövde gå på svenskan eftersom jag är klar med svenska A, men orkade inte gå hem och sen gå tillbaka för att äta lunch, så jag stannade kvar i skolan. Somnade nästan på svenskan, åt lunch och hade projekt och företagande, vilket inte är min starka sida. Forsatte med att ha samhällskunskap sista lektionen, vilket inte heller är mitt favoritämne men de fick duga på en tisdag.

Åt middag och skyndade mig sen hem för att hämta cash och sen ner på byn för att möta upp med Ullis. Gick in på team sportia och köpte mig en vinterjacka, fortsatte mot konsum, köpte hårfärg och lite godis, fyy ida, inte godis mitt i veckan. måste skärpa mig ;O slutade med att kila in på expert för att köpa ett usb-minne, måste ju hålla reda på mina skolgrejer!

Ullis följde mig hem och hjälpte mig att färga håret, blev inte så stor skillnad men jag är nöjd i alla fall :D satte oss sen i en varsin soffa och kikade på men som hatar kvinnor. de finns ju inte direkt någonting att se på, på tvn. Jävla golfbyn, har bara 1,2 och 4. Vilket betyder inget desperet housewifes, JÄVLARRRR. :(

I morgon vankas de hockey med Erika och Sandra. Sandra kommer till rättvik och åker tåg med oss till Leksand :D MYYYCKET trevligt :)
Nu ska jag äta toast
men först bild på min nya jacka :D
/ i

hej, jag ser gravid ut, trevligt.
stuf-jacka från team sportia
1300 :-
OJA!

Kommentarer
Postat av: sandra

söt!

2009-10-06 @ 21:20:18
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0