friday afternoon

vad äre här?
jag sitter och lyssnar på kent.
men deras nya låt "Töntarna" är ganska bra, och det är marias fel att jag lyssnar på den :) haha nejdå, jag kanske ska ge dom en chans.

Gjorde en uppdatering på telefonen idag, eftersom den inte vibrerar alls, i hopp om att allt ska fungera som de ska, men nejfan, det funkar fortfarande inte. BESVIKELSE. Måste väl anstränga mig lite på mattelektionerna, så idag köpte jag en ny miniräknare och en linjal. Var även duktig och omtänksam och köpte en rosa bandet symbol eller va man ska kalla de, pin? va heter de? anyhow så skänkte jag 25 kronor till bröstcancerfonden och han i kassan blev jätteglad.

När jag kom hem hade mamma gjort mat, grillad kyckling, klyftpotatis och dragonsås. mamma är allt bra hon <3
la mig och dog i soffan och tittade på ett Ghostwisperer avsnitt, och lyckades börja gråta i slutet xD hahah, är ju inte alls nå blödig xD

ikväll åker jag till Matilda och sover där,
blir nog att fota lite
tur att man har en så snygg kusin :)

snart lov.
längtar.


i



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ida du ska på kent i Gävle med mig! :D

2009-10-09 @ 20:00:50
URL: http://amedring.blogg.se/
Postat av: sandra

frida kommer blir emo bara för att du är emo och lyssnar på kent och då kommer jag blir värsta emo jag med! ohno, hela världen kommer bli emo. fan va tråkigt :(



puss.

2009-10-10 @ 10:45:03
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0