frostbiten

hejhå
i morse gick jag och Matilda upp 8 och släppte ut Nicke så han fick kissa :)
gjorde oss i ordning och stack ut och tog lite kort. Älskar när de är så här frostigt, synd bara om Matilda som fick vara barfota. Men ingen skada skedd, i hope. Gick in och åt frukost och ska nog ut och fota lite mer snart, de blir nog hästbilder den här gången :D

Idag bär de av till Rättvik igen, som vanligt :) På tisdag äre Leksand-Malmö och jag har värvat med mig både Mikkiz och Peter :D fick ju Sandras biljett i tack för att jag klippte klorna på deras kanin, och eftersom Mästerfotografen i Converse ska på APU den här veckan, så har jag mer nytta av biljetten är jag :D

Men nu tror jag de blir lite fotning igen, men först ett litet smakprov från idag :D
helt oredigerade
det gillar jag
väääldiga amatör bilder
men jag gör de här för att jag tycker de är roligt
va tycker du?




det var allt för nu
/ i



Kommentarer
Postat av: sofia norlund

du e så duktig Ida :) gillar bilden mke bladen och när man bara ser benen! va fotar du me? inställning? Manuell el automatik? el annat..kram!!

2009-10-11 @ 11:40:34
Postat av: frida

skitfina bilder ju :D

2009-10-11 @ 11:56:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0