gårdagen var bäst

Dagen i går kändes verkligen som min dag. Jag och Frida fick skjuts till Leksand med Linus, kom dit när de var typ en och en halvtimme kvar till match. Jag och Frida gick några sedvänliga varv i arenan, sen in i sportbaren, som jag kom in i fast jag inte är 18, men de stod ju ingen i dörren som kolla leg, så de var bara å gå in. Fridas kompis hade träning på andra isen, som vi stod och tittade på. Måste bara säga att jag tycker det är fett fränt med tjejer som spelar hockey!

Träffade Sandra, som inte kunde göra sig lugn innan vi gick några varv i arenan med henne också innan det bar i väg till norra. Förintror satte i gång , och det är ju så bra att jag skulle kunna grinat! Ryste i hela kroppen när jag hörde Stikos låt. Frida stack i väg och hämtade sin matchtröja hos sina päron precis när matchen börjat och sen kom hon tillbaka lika snabbt igen xD lämnade mina pengar till sin mamma, så dom kunde fixa en ny tröja, och som ni vet blev det 3 Ekman Larsson.

Matchen var ganska seg och just nu orkar jag inte skriva alla som gjorde mål. Matchen slutade i alla fall 6-4 till Leksand och matchen, klacken och spelarna var sega. vettefan va som hände igår. I andra perioden fick jag fetaste huvudvärken och kände hur migränen smög sig så, men kände fan, en period kvar, tänker inte stå här och mesa. Huvudvärken blev inte bättre , och den verkade smitta av sig på Frida och Linus, så vi begav oss mot bilen för att åka hem

Väl när vi sitter i bilen så skriver sandra sms
"Nu missar du oliver! "
jag blev så sjukt arg, jag ville fan inte missa han igen!
Så jag och frida kuta tillbaka till arenan igen och hann höra oliver och marcus weinstock prata om matchen. Fick tröjan signad, på hjärtat så klart.
jag menar, vad är marginalen att jag köper en ny tröja OCH får autografen på samma kväll.
JAG ÄR SÅ LYCKLIG.


LYCKOPILLER

pöjkera

Leinonen fick äran att stå, även om jag tycker Jocke Eriksson är bättre

frida fick för sig att leka nunna, och de var allt för idag.
tog skolfoto idag och jag måste säga att NPD08 är bäst i världen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

tursam kväll för din del igår :D din tröja är mkt snygg!

2009-10-01 @ 17:45:44
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

göttt att få tröjan signad av han:)

å bästa pöjken på en bild juu:D

2009-10-01 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0