gråtuss och flummig fjortonåring

eh ja, de är mitt sällskap för tillfället, men jag gillare ;)
har nyss hjälpt Matilda att skaffa en blogg, med snygg header och ändrat lite färger och så :D
Gå in på den och titta vettja. Matilda
med hjälp av Frida per telefon och lite expriment så blev de tjuusigt :D passade på att ändra lite färger i min egen blogg också, det får duga tills vidare. Har ju jobbat på orken att göra en ny header till mig själv, men känner att det får duga med Lotus och tryck på snooze Törneros tillsvidare :D

Vaknade i morse klockan 6 av att matildas 12 veckor gamla gråhund Nicke. Gick ut så han fick kissa, sen somnade jag om. Gick upp 9, Matilda åkte i väg på konfirmation halv 10, så jag umgicks med Elsa. Dagen gick väldigt fort, för plötsligt var klockan 3 och vi skulle åka till Mormor och äta kräftor :D

Var väldigt mysigt i mormors lilla lägenhet :D Nicke var väldigt poppis må jag säga
men nu ska jag lämna över datorn till Matilda och ta över arbetet som barnvakt till tussen.
AHAHHAHAHAHAH!
"vad äre med honom, han låter ju som Mr Bean, hur är ditt liv just nu Nicke?"
Matilda är störd xD


måste bara lägga in en bild på honom som Matilda tog i morse
så sjukt söt :D


I morgon blir de en massa fina kort på Matilda
PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0