hejdå #47

Dagens sämsta nyhet är att Johan Enequist bryter kontraktet med Leksand :(
alltså fan, det här är inte sant.
man bryter inte en krigarkedja som Enequist, Ollas och Hägglund.
SKIT.

Dagens bästa är nog att jag fått tillbaka lite fotolust, men de är ytterst lite. Jag behöver inspiration!

Har i alla fall kommit hem från huvudstaden :) Haft kanondagar med Fröken Fernquist och hennes kusin Gustaf :D
otroligt nöjd med mina köp! Du ser bilden i förra inlägget, den gröna dropkick muprhys tröjan, som jag bara var tvungen att ha.
And guess what
I BOUGHT IT!

Köpte även underkläder, två till dropkick murphys tröjor, en fin lila mössa, ett vanligt svart linne, en grå stickad tröja från Gina Tricot(bilden längst ner), lite halloween saker. Det var allt tror jag.
Förresten vare så mycket folk på buttericks i Stockholm att man var tvungen att gå in i omgångar xD
Som vanligt så orkar jag inte skriva så mycket mer.
lägger in lite bilder från idag


tröjan från gina tricot


barabababaaaa i'm lovin it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, nice ;)

2009-10-28 @ 23:16:06
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0