katten Gustaf säger

i hate mondays
och de säger Ida Andersson med.

nejdå, det gör jag inte. Har haft fotografiskbild och lantbruksdjurens skötsel idag, som vanligt på måndagar. jag och Isabelle var i grishuset till att börja med och sen fick vi klippa lite får, vilket slutade med att ett får puttade omkull mig så jag druttade på röven rakt i fårskit xD tur att man bjuder på sig själv.

Har en smula panik över min APU plats i och med att vi måste vara två veckor i en lagård, typ hjälp, panik, vart ska jag vara ;O ska bli askul att va i lagårn, men eftersom de finns begränsat med platser, blir jag lite rädd.
okej, måste lugna ner mig nu, APUn är inte förrän i vår,

lugna puckar Ida Andersson!

Visade upp bilderna jag tog på Matilda i helgen för min fotolärare, bara för att få någon mers åsikt, och de var roligt att han gillade dom :D blir så glad när jag får höra sånt.
nu ska jag gå hem till mig, sitter nämligen hos ida och pluggar akvariestik, ska hem och varva ner några hekto och sen äta något. dricka lite mer te.
sovmorgon till 12 i morgon, och sen hockey med Mikkiz och Peter
och glada nyheter från Sandra idag, att hon blir med i alla fall, and Frida the bonde så klart.




nu hem
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarar på kommentaren jag fick av dig.



Nej men gud vad roligt!!! :D

Ska direkt gå in och kolla.



2009-10-12 @ 20:51:59
URL: http://maatildabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0