michelangelo is a partydude

Hej
Sitter ensam i min brors lägenhet och nöter moviesoundtracks xD måste bara säga
TEENAGE MUTANTS NINJA TURTLES <3
hahha näee mennn( hmm, jag undrar vem som säger så?) Jag åkte hem från rättvik idag med mamma och pappa som hade varit i venjan och jagat. Gårdagen var allmänt störd, men dock väldigt rolig :D Fridas klass är hur roliga och snälla som helst, tänk om man kunde varit lite smartare och äldre, kanske jag skulle gått i den klassen :D hahah.

Började kvällen hemma hos Madde och Mika med en massa trevligt folk, gick sen vidare till bowlingen, som jag inte kom in på, och tur att man är så sjukt diskret med saker och ting. Slutade med att jag gick hem och la mig.
men kvällen var trevlig som sagt, kanske lite för mycket alkohol xD
Träffade dock en moring som jag till slut fick att säga att han inte hatar leksand, och det är klart han inte gör. Alla älskar leksand. Hade en liten diskution där om att de var synd att inget dalalag är i elitserien, men de kommer, de kommer :) och de laget börjar inte på m.
Nej nu tror jag att jag ska knalla hemåt
för en lugn kväll med mamma, pappa och Lotus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0