myskväll i kväll :)

hej
sitter nu med mikkiz och mikkiz pojkvän( ja jag har börjat kalla peter för mikkiz pojkvän) och har de lite mysigt med popcorn och tv. Eller kanske inte så mysigt med nyheterna på tvn, men mys i alla fall :)
I morse gick jag och Berglund upp halv sex för att gå till lagårn och mjölka :D var fett drygt att vakna så tidigt, men när vi kom ut i kylan vaknade vi fan till. Märks att de börjar bli höst och vinter nu snart. I morse var jag så trött att jag glömde telefonen hemma, bra ida.

Hade fotografiskbild idag och de blev några goa bilder :) Maria fick som vanligt va modell, men bara lite den här gången :D

Mikkiz pojkvän är just nu väldigt dryg, men de är väl sånt som hör till. Mikkiz sitter på toaletten och lyssnar på Lady Gaga, hm? vad är det mina vänner xD

på onsdag äre hockey
leksand-oskarshamn
och snart leksand-mora
peppp.

och nu bilden jag blev sjukt nöjd med idag,
som jag funderar på att ha som header, när jag orkar fixa de.
saknar jason :(
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0