näee mennn

Sitter i datasalen med Muttis nu :) eftersom jag varit glömsk och störd den här veckan så lämnade ju datasladden hemma, men är väl så när man inte ha huvudet med sig. Idag har i princip inte gjort någonting, spelade spel på facebook på Ekologin och jobbade någorlunda på matten, snart dags för nationella, ORKAR INTE.
ångest.


jag har ångest över svininfluensan, om jag ska vaccinera mig eller inte. ska du?
om jag inte vaccinerar mig så kanske jag riskerar att bli sjuk och bli sängliggande i tre veckor och missa skolan mycket som fan.
om jag vaccinerar mig kanske jag får värsta biverkningarna, typ en stor varböld som växer ut från ryggen eller bli förlamad i resten av mitt liv. Förresten har jag hört att de är kvicksilver i vaccinet.

jag förstår inte varför jag hetsar upp mig så mycket.

Irrade bort mig med Erika i skogen idag xD men de gick bra tillslut, hahah.
lekte en stund med Kajsi, vi tittade på hipp hipp hora. filmen som jag skäms så jävla mycket när jag ser xD så sjukt pinsam.

Markus Krunegård har släppt två nya skivor,
måste lyssna på spotify
god bless Spotify <3

mycket intressanta blogginlägg jag skriver.
not

NÄE MENN
hejdå


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tänker vaccinera mig. Jag själv kommer säkert inte bli så jättesjuk om jag blir smittad men det vore ju dumt att smitta folk som tillhör riskgrupperna som kan bli riktigt, riktigt sjuka.

2009-10-16 @ 14:30:48
URL: http://amedring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0