onsdag

asnice match igår, vinst med 3-1 mot malmö. och du är verkligen kämparglöden tillbaka, nu kämpade alla! Jean-Luc Grand-pierre gjorde sin första match i leksandströjan och spelade bra som fan, rolig är han med :D Och snacka om biffff ;O



har en dålig dag idag tyvärr, vette fan vare är med mig.
bajs på de.
min dator är död också, glömde sladden hemma. men har tankat in en massa Michael Jackson musik på ipoden, så blir en massa sånt på fredag, bussen hem. Fan jag vill bara hem, orkar inte rättvik, tur att vi har höstlov snart, och de kan gärna få komma lite snö!

Fiskprov idag, det fick bra tror jag :) tur de.
nu blire kyckling, ris och currysås med Tokollas och ida
hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst match igår :D



trodde de stod att du hade hat ftsikprov, jag ba, eh wtf? :o

;)

2009-10-14 @ 17:40:15
Postat av: frida

(och förra kommentaren va från mig bara min särdator som inte ville skriva i det själv) :D

2009-10-14 @ 17:41:21
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0