på sjunde dan, vaknade jag i hagsätra

Äntligen höstlov!

Just nu håller jag på med flera saker samtidigt, inte konstigt att jag har magkatarr inte xD. Sitter och tittar på project runway, skriver blogg, lyssnar på Markus och tvättar. Tror dock att tvättmaskinen är klar, för 20 minutersen var det 14 minuter kvar på timern. så ja, den är nog klar. 
 
Jag ska dock ägna några fler minuter av mitt otroligt intressanta liv till detta blogginlägg.
Idag på idrotten drog vi ner till Comax, det otroligt skitdyra gymmet i Rättvik, men dock gratis för oss som går på Stiernhööksgymnasiet och har idrott 08.25 på fredagar. typ.
Började stenhårt med spinning i en halvtimme, körde senare på som fan med boxning, och tog ut lite ilska på slagkuddarna i några minuter. Sjukt roligt och väldigt skönt. Avslutade med lite uthålighetsövningar och till sist stresching. Sjukt rolig idrottslektion. JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA.

Ikväll är det hockey igen, får hoppas att pöjkera spelar bättre i kväll än i Onsdags. Ikväll väntar Troja/ljungby hemma i ejendals. Tyvärr blir jag hemma framför datorn och följer matchen där. Måste vara hemma och tvätta och fixa i ordning allt tills i morrn, då jag drar till käresta Maria för att sjunga lite singstar och umgås, sen bär de av till Stockholm med tåget på söndag. Kunde verkligen inte börja lovet bättre.

Förrsten så har jag döpt min dator
och den heter nu mera
Kennii
döpt efter #23 Kenny Källström

och du där, titta på de här

jag tror precis jag kom i brallan.
MÅSTE KÖPA !
säger bara
SÖNDAG <3
tvättmaskinen kallar
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0