vi har allt vi begär

Leksand-Mora
Ejendals Arena
19.00
I morgon gäller de.

Fyfan, jag börjar nästan bli nervös redan. Nog för att magen har skrikit av smärta hela dagen, men ändå känner jag några fjärilar fladdra där inne. Sitter och peppar med Stiko, får ju rysningar.
I morgon blire förmodligen tåg till Leksand med Mikkiz, Piddeman och Erika :D åh vad jag längtar.
och då tänker jag fan strunta i att jag har magkatarr och om magen vänder sig ut och in för jag har så ont. Det spelar ingen roll. Hockeyonsdag, daladerby, inget stoppar mig då.


En tid har halvvägs runnit ut
och vad det än blir så har ni tur
vi har sett allting förrut
låt de bli ett lycklig slut
för de finns inga vackra soldater
som för dig och för fallna kamrater
vi säljer oss så dyrt
när vi står här
å vi blöder och svär
som dom bröder vi är
å de finns inga mirakel å köpa loss
men de stör ingen här
vi har allt vi begär
å vi är bröder
och ingen annan är som oss
å vi bröder och svär
som dom bröder vi är
å de finns inga mirakel å köpa loss
men de stör ingen här
vi har allt vi begär
å vi är bröder
och ingen annan är som oss <3

PEPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0