090909

hallå bloggen :)
sitter i min stuga och tittar på sverige-malta. Mikkiz är här och vi ska plugga, har så mycket plugg att göra nu. Akvaristik, för er icke-djurvårdare så betyder de alltså fiskar och akvarium, arbetsmiljö och säkerhet, matte och en jävla uppsats i projekt och företagande där jag ska beskriva vad en entrepenör är, vafan finns de att skriva liksom? Nog för att jag inte fattar någonting, men jag tror ändå jag vet vad en entrepenör är för nått?

Den här veckan är jag, Maria och Isabelle i djurhuset och har inga andra lektioner. Det är väldigt roligt, men så drygt. Dels att det är så varmt och högluftfuktighet där inne och sen att man kutar runt hela dagarna, städar och fixar med andra grejer. Idag har jag matat alla de små leopardgeckoödlorna med syrsor, och sen hjälpt till med att bygga färdigt den nya hönsgården. Man kan ju tycka att byggeleverna ska göra sånt, men då tare tre år. Så lika bra att dom rediga djurvårdarna göre :D

På fredag blir det äntligen hem till Linghed <3 men först ska jag äta mat med kära kusin L och sen blir de bussen hem till mamma :D jag saknar henne. Pappa och bror är och jagar och kommer inte hem förrän Söndag. På lördag blir de shopping, snacka om att jag ska bränna pengar nu när jag fått min fösta lön :D Har redan köpt ett par nya skor, mjukisbyxor och en ny ryggsäck. Ryggsäcken kostade 500 spänn, shit :S jag som trodde jag skulle bli snål nu när jag har pengar.

Näe nu måste jag plugga :(
men lägger in en mysig höstbild
för nu äre fan höst.

jag älskar att ha fotografiskbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0