åh fyfan

aj, mitt huvud.
idag mår jag som jag förtjänar. men gårdagen var hur kul som helst :D maria är störd.
börja med att åka till marias bror och "förfesta" lite där, vet inte riktigt om jag kan kalla de förfest, men.
sen drog vi till arenan och tittade på dileva, träffade en massa folk jag saknat, bland annat kära josefine, ellinor och elin <3

efter dileva så typ kuta vi till lilla scenen och tittade på stiko, han är ju för bra. Han började med att säga "förlåt att jag är sen, men de var ju nån brynäsare som gick över tiden" hahah så jävla go. Han började spela flyktsagor tror jag, men är inte säker. var ju inte i mitt bästa tillstånd om jag ska utrycka mig så. Fick i alla fall höra låten Bröder innan jag och Maria stack till hosjö för att fixa lite saker. Och naturligtvis så spelade han törneros, så jag missade den. FAAAN. Snäll som jag är så ringde jag upp Frida, Thina och Mästerfotografen i converse så dom fick höra bröder :)

Vi drog sen hem till Marias bror igen och väntade på att klockan skulle bli rätt tid så vi kunde gå för att se dead by april. Vi stod nästan längst fram och alla börja putta och störda sig så de slutade med att jag, Lisa och någon jag inte minns namnet på gick ut ur folkmassan. Väntade sen på Maria som stod och headbanga längst fram med Johan, My och Knut. Träffade Kusin Tommy och Malin innan vi gick hem till Johan och lyssnade på en massa Markus Krunegård.
HELA LIVET ÄR ETT DISCO, HUR KUNDE DE BLI SÅÅÅÅ SVÅRT!
Kvällen slutade med en tampong i knuts näsa och att jag och maria tog tvåbussen hem.
ROLIG KVÄLL,
nu blir de rättvik
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

haha, stiko är bäst. tack för att du ringde ;)

2009-09-06 @ 21:27:28
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0