äntligen fredag

hallå där :)
Sitter i ornäs hos Kusin Louise och stördar. Ätit kinamat och tittat på en shoppaholics bekännelser, måste säga att den var riktigt bra. Rolig och störd :). Nu är jag så mätt så jag ska nog lägga mig i soffan och jäsa.
Har roat mig med att bygga kylskåpspoesi, måste säga att jag är ganska bra på de faktiskt xD Louise har hållit med att bleka tänderna nu i snart en och en halvtimme, UTAN framgång. vi har nu skrivit ett MYCKET argt brev till företagets kundtjänst  :)


Jobbade sista dagen i djurhuset idag,var till Tomteland och hämtade höns, som tyvärr fått kvalster och var tvungen att resa till himlen. Jävla mora och jävla tomteland.
Men roligast idag var att vi åkte med bakluckan öppen i typ tio minuter på vägen till mora innan vi märkte de xD Fan va kul de va xD
Fick sluta så vi hann med trebussen till falun, och så snabbt som vi bytte kläder är jag förvånad över att mina byxor inte var bak och fram eller liknande.

Väl i Falun mötte jag upp med Louise och vi gjorde några ärenden på stan, jag köpte bland annat mina efterlängtade converse, men dock inte ett par blåa. men ett par svarta. Så i morrn ska jag, frida och sandra matcha med svarta converse. kan de blir töntigare xD men de är ju de vi gör bäst. Köpte mig även en svart collagetröja med zip. Kan behövas nu näre blir kallare.


I morrn ska jag handla jeans och nya kläder och bränna jättemycket pengar. Äntligen komma hem till Linghed och till mamma <3 sen bär de av till rättvik igen och en ny skolvecka. På onsdag är det hockey och på torsdag är de hejdå gamla frilla och hej nya frillan. vi får se hure blir. '
men nu lite fin poesi

nog med poesi för i kväll.
hörs
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

jag gillade "hör du vintern säga förlåt" fast det skulle nog vart sommarn iställe för vintern, sommarn är liksom dummare än vintern :)

2009-09-11 @ 22:53:08
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

converse <3

asså, onsdag kommer bli bäst !

2009-09-12 @ 10:00:06
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0