Flickan som lekte med elden


Hej
Jag och Maria har precis kommit hem från stan, vi var och såg Flickan som lekte med elden på bio. Den var inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig, höll nästan på att somna där ett tag. Men i slutet var de så spännande att jag nästan satt och hyperventilerade xD
Och paff blev jag när jag märkte att Paulo Roberto var med i filmen, och spelade sig själv xD hur kul låter inte de liksom.


Nu har Maria somnat framför datorn, för andra gången. Kanske dags att lägga sig snart.
det ska i alla fall jag göra nu.
de gick bra för leksand i kväll oxå
vinst med 6-1
jag, frida och bror som tippade 5-1
vi tippade även att pajen skulle göra mål, men så blev de tyvärr inte.
målen gjordes av, David Åslin, Martin Janohls, Pelle Prestberg, Kimmo Lotvonen, Eric Johanson och Stefan Lassen.
bra gjort pojkar.
nu ska jag sova.
och maria har somnat framför datorn,
för tredje gången.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0