förresten är min son borta! Din son chicko?

jag sitter nu med kajsa, millan, nallen och mattias och ser på hitta nemo. Tänkte blogga en liten snabbis från kajsas dator, och berätta om min otroligt intressanta dag.  Idag har jag varit i lagårn med typ halva min klass, jag och mickis klippte en ko tillsammans, sen tittade vi på smågrisar, dom var typ söta :D sen åt jag middag med millan, kajsa och isabelle.

Millan å kajsi följde med mig hem till golfbyn och sen följde jag och millan med kajsi till stallet och tittade på när hon red, flumma som fan :) en riktigt rolig dag :D morgondagen inleds med sovmorgon till 9.55, slutar dock klockan 4, det gör mig en smula emo.
men snart är det ju onsdag, vilket betyder hockey med sandra och frida.
fan va jag längtar.


nu ska jag vara social med mina nemo-kompisar.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: sandra

imorgon är imorgon och imorgon är det onsdag!

2009-09-15 @ 08:37:25
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Alltså, jag dör lite varje gång jag kommer att tänka på den H2O-intoleranta sjöhästen.... xD

2009-09-17 @ 15:16:07
URL: http://kkajsaword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0