jag tror på farsan inte på hypade poeter

Hej.
Jag sitter här och är ganska glad, glad för att i morgon ska vi vara i djurhuset hela dagen och städa, okej städa kanske är mindre roligt, men slipper ha idrott, engelska och lantbruksdjurens skötsel i alla fall :) dessutom får vi lära känna ettorna. Apporpå de så tycker jag fan att vi kan ta skolkort snart, så man får veta vilka som går i ettan egentligen. Måste komma på någonting bra som vi ska ha på skolkortet å, vi får väl se hur de blir. förra året vare tummen upp som gällde, va blir de iår. Förslag?

Slutade egentligen halv elva idag men var med Maria på svenskalektion och flumma som fan. En väldigt djup lektion med fina och djupa tankar. Efter svenskan så gick vi och åt maaat :) go mat vare å. Flygande Jacob och grönsaker. sååå jävla gött. Gick sen ner på byn och beställde klipptid, för nu jävlar ska jag klippa lugg! Haft de nästan hela min barndom, och nu tänker jag nog satsa på de igen. Funderar på att färga oxå, men de kostar 950 kronor att färga och klippa på salong. I och för sig är det nästan ingenting om man jämför vad de kan kosta. Men nu när jag får pengar kommer jag bli så sjukt snål. I morgon kommer min första lön in på kontot. 8533 kronor för att vara exakt. Men de finns ju så mycket jag måste köpa, så dom pengarna kommer ryka ganska fort, men får hoppas att dom inte gör de. Jag får spara lite på dom. Måste lära mig de så att de inte rinner mellan fingrarna som sand.

På Lördag är de Granny Goes Street i Falun, och från början skulle Melody Club spela sista timmen, men så klart så ställer dom in! Så jävla besviken jag blir :(. Som tur är så ska Stiko spela klockan 8 och det är jag så glad över, eftersom jag under senaste tiden lyssnat bara på Stiko. Kanske därav att mina bloggrubriken består utav textrader från hans låtar. Amsterdam, Törneros och Värd att ha är så jävla king att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hoppas verkligen han spelar Törneros, eller Silver och guld på Lördag. Då kommer jag bli så jävla glad :D:D Och sen ska jag gå med Maria på Dead By April runt 11 tiden. Sen sovasovasovasängsängsäng hos maria på lördag kväll och Rättvik igen på söndag :) och sen en heeel vecka i djurhuset. KALAS!

måste bara bevisa att jag fan hade page och lugg hela min barndom.

frillanfrillanfrillan <3
och de kritblonda håret.

/ i


Kommentarer
Postat av: Anonym

stiko är bäst, fattar inte hur man kan va så jävla king! och alltid lika bäst live.

2009-09-03 @ 20:04:37
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Mickis

PJAMAS FFS :D och gosedjur!

2009-09-03 @ 21:13:46
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0