Nellies dop

Helgen har varit lugn och skön, känns som jag sovit mig igenom hela.
I Lördags var det dop i envikens gamla kyrka, Nellie skulle döpas. Mamma väckte mig 11 och sa att Tommy och Louise skulle hämta mig klockan 12. PANIK! inte duschat eller nått, men de löste sig det med. Svängde förbi och hämtade Matilda innan vi begav oss till kyrkan. Möttes av en massa människor, finklädda i kulldräkt.

Gick in i kyrkan och satte oss, jag och kusin som hade värsting kamerorna fick sitta längstfram, så vi kunde ta lite tjuuusiga bilder. Sen började cermonin och så fort prästen började prata om gud och välsignelsen, så skrek och grät Nellie xD Efter dopet åkte vi till sockenstugan vid envikens nya kyrka, och där tog batterierna i min kamera slut.

Men lite bilder fick jag i alla fall :D

I morrn ska jag och Mickis mjölka, det innebär, upp klockan 5. hard work work, men de är ju bara varannan vecka.
nu kommer dopbilder
sen måste jag skynda mig ner på byn å handla
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0