sjunde back och bänkad

Aloha readers :)
Jag sitter och tittar på film, för ovanlighetens skull, med Linus :) Är helt jävla slut, jag och Hanna har varit och simmat på enåbadet :) och pepp och hurtiga som vi var, simmade vi hela 5 kilometer! Det är liksom en halvmil :O jisses, vart kommer alla dessa krafter ifrån? Har hur mycket att göra i skolan som helst inför Allmänhetensdag på Lördag, de gör mig helt nervös.

Sjuk håller jag på att bli också, fan de orkar jag inte med, det tär mer på krafterna än att vara arg. Och arg är jag nästan, fast mest på att skolan blivit så krånglig. Ska bli skönt när vi kommit in i skolarbetet lite och slipper irra runt som hönor. Ettorna är nu på kolmården och har etologikurs. Helt sjukt va roligt jag hade med NPD08 förra året. Fast maten var kass och wildkids-ungarna åt upp våran frukost, hade vi ändå så jävla roligt :)

I natt fick min ipod fnatt och slutade spela musik, eller så vare bara som jag drömde. Sjukt ledsen blev jag i alla fall över att jag inte kunde lyssna på Stiko-Per nåmer. Jag som hoppades på att jag kunde drömma en sån där rolig och trevlig dröm om att jag var på en Stikokonsert med Frida :) Förresten så ska han tydligen spela på Granny Goes Street i helgen, en gratis konsert i Falun. Och naturligtvis så kan jag varken gå på honom eller Melody Club i och med att vi ska jobba på Allmänhetensdag, det gör mig lite sur.

Hade fotografiskbild i Måndags ju, och tänkte lägga in en oerhört fin bild på min kära Maria, innan jag kryper till kojs.
/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0