tisdag

Hejhå
dagen idag började med att jag och Mikkiz gick till lagårn och var inne och jobbade ett arbetspass hos grisarna, det var inte så roligt som jag trott faktiskt. Mest lång tråkigt, och lukten sticker i näsan. Gick sen på lektion, som min lärare var sjuk på, så vi såg på en film som var en kvart, sen satt vi mest framför datorn, tills matsalen öppnade, då gick vi och åt mat i stället.
Hade projekt och företagande och sen samhällskunskap, åt middag och sen hem och dö i soffan.

Fick sen värsta rycket och tog mig en springtur bort till ridskolan, det var väldigt hurtigt. Så jävla tråkigt att springa, men de är skönt efteråt.

I morgon kommer Maria och ska sova hos mig, ska bli kul som fan :D två lektioner på torsdag, och sen äre fredag igen, och då blire bio, flickan som lekte med elden, ser fram emot det.
På onsdag, om en vecka, då blire hockey.
och ny matchtröja, ÄNTLIGEN


just nu handlar min blogg mest om bondelivet, fast jag inte är bonde.
men den här veckan, det är en bondevecka.
förrsten, så älskar jag min nya frilla,
måste därför lägga ut en bild på den.
/ ihda

shit, vilket litet emo jag är xD
not


Kommentarer
Postat av: thina

jag ska mä på bio och se den på fredag :)



eh du är väl inte emo, emosar har ju olika färger på sitt hår typ gul orange blått lila ;:D

2009-09-23 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0