Världen styrs av Uncle Sam

Hallå :)
Sitter min min ensamhet i Mikkiz stuga på golfbyn och lyssnar på en massa Stikomusik :) Nyss ätit god mat med Frida, idag blev de pasta och chilikyckling, typ xD gott vare i alla fall, sen flumma vi som fan och var allmänt störda. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött jämt så jag blir så flummig, sover ju i alla fall någorlunda om nätterna. Har inte drömt nå roligt i natt, vilket är synd :(

Imorgon har jag ekologi, sen slutar jag. Då ska jag fan ta mig i kragen och gå ner på byn och beställa klipptid, för nu jävlar ska jag klippa lugg, eller jag funderar på de i alla falll. I och för sig hade jag lugg hela min barndom, och nu känner jag för att gå tillbaka till de. Vi får se hur de blir.

Och på fredag får jag pengar, eller jag hoppas att jag ska få pengar i alla fall. JAG BEHÖVER KLÄDER. eller skor i alla fall. Och jag behöver jeans. och sen skulle de inte sitta fel med den där snygga leksandsoverallen heller.
jag hatar att vara fattig :(
förresten så har Frida köpt mig en parfym på båten, vilket var skitsnällt :) som jag måste betala tillbaka henne för. ojoj, mina pengar kommer ta slut xD

Nu ska jag kila till Landegren och fördriva lite tid.
hejdå
/ i
jag är en tönt

Kommentarer
Postat av: frida

kenny and his brother lenny <3

2009-09-02 @ 17:57:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Anna

Nya jeans och kort lugg.. fan man kommer inte känna igen dig :) men du.. slösa inte slantar på leksandoverall..det känns fuuuuuuuult och onödigt ;)



Tack för tipset om stiko per..hade aldrig hört honom, var ju kung!



stora kramen från kusinvitaminhängeråslängeriengardin :P

2009-09-02 @ 18:25:26
Postat av: thina

det där lät inte äckligt :D

2009-09-02 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0