Västerås-Leksand

Äntligen kom vi iväg till västerås!
Jag, sandra och frida hoppade på i rättvik och åkte sen till leksand och borlänge där resten av superstars klev på. Sandra körde med repliken "hejhejjjjj välkommen" på finlandssvenska.
Stördade oss hela vägen fram till västerås och så klart blev jag mobbad hela vägen xD är väl så när man kör till med ironi, allt är fridas fel med ironin, måste sluta vara så oseriös xD

Kom fram sent till västerås och när vi väl var inne i arenan så var borta stå knökat!
Matchen drog i gång och vi hade nästan ett litet tifo. Västeråsklacken började med att sjunga vi älskar leksand, vi svarade med en jääävla massa bönder.

Västerås gjorde mål efter bara några minuter in i första, som blev bortdömt av någon anledning som jag inte såg, eftersom det var såååå jävla proppat i klacken och det stod en lång tjej framför mig.
Kenny Källström satte leksands mål i första och dom gick ut med 0-1 ledning efter första :D
Västerås kvitterade och tog ledningen i andra, men med bara 15 sekunder kvar av andra satte Oliver Ekman Larsson pucken i kassen och de kändes så jävla skönt!

Tredje perioden var sjukt spännande och leksand spelade stressigt i boxplay och powerplayen var inte dom bästa vi sett, men dom klarade av 5-3läge i tredje perioden, och när de var knappt två minuter kvar av matcher sätter Eric Johanson pucken efter två returer och jag tror taket på ABB arena lyfte.
Sandra presenterade mig för FB-jim som var trevlig och frida hoppade framför en stillastående bil, fyllda med västeråsare och ba wohooooo leksand!
ja, mina kompis är störda
and knooww
pictures!


on the road
kirrar med lite små "tifo" grejer.

on the road

converseleksandsstjärna!

game
ABB arena är INTE vacker.


UNDERBAR START PÅ SÄSONGEN
<3 VI ÄLSKAR LEKSAND

Kommentarer
Postat av: frida

hoho, hejhejj, välkommen xD hhahaha.

trevlig resaaa :D

2009-09-17 @ 22:11:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

hejhejjj välkommen! bäst :D

mkt trevlig resa!

2009-09-18 @ 08:45:53
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: FB-Jim

Härliga bilder och texter!! Men igår var det inte lika kul i Bofors, de spelade kanonbra men inte vi!!

2009-09-21 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0