Andas

Hallå!
Sitter ute på altanen och fryser som en fis! Varit och jobbat i några timmar och övningskörde både dit och hem, det tar sig! Igår installerade jag sims på min dator och satt och töntade hela kvällen, det passar verkligen min mentala ålder!

Himlen som breder sig över Linghood är fylld med molnkluttar lite här och var och det ser ut som det blir regn snart, gillarente! Veckan som varit har varit rätt så händelserik, för det händer ju alltid en massa skoj i rättvik, det vet ju alla xD var till styggforsen med käraste NPD08 i onsdags och har lekt med min vän Camilla nästan hela veckan och sen har jag simmat 3,5 kilometer nere på badhuset med Ullis, mycket bra Ida Andersson och Ulrika Svedman! :)

Styggforsen var en upplevelse må jag säga, speciellt att sig därifrån. Med NPD08 kan det gå hur som helst, bland annat så här !


wooohooo, glidarN! hahah

Nästa vecka flyttar jag hem och då äre mycket jag måste komma ihåg, städa ur skåpet, prata med mattelärare och blablablaaaa! Sen äre dags för APU, sen Fridas student och sen äntligen sommarlov + körskola.
Jag måste verkligen lära mig att andas. På fredag äre sista April, då kommer Thina och Frida till mig, och kanske Sandra! Underbart roligt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0