Föööör vi har krossat gnaget för vi har kr...

foto0235 (MMS)

Föööör vi har krossat gnaget för vi har krossat gnaget! Så jävla underbar seger som var så viktig. Vi festade med Hanses, Janohls, Rask, Norén och resten på borta stå i tredje och efter matchen, riktigt gött ;). J20 i final på globen i morgon, lycka till grabbs ! Dagens hjälte är Jussi Pesonen, gjorde 2-3 när de var 1.10 kvar, krigare! Förresten så kan man ju undra vad aiks s.k supportrar går på när de sjunger "pelle prestberg är en hora", haha! Så jävla skrattretande! Jag och Frida sitter nu på bussen hem, så jag passar på att vara lite kool och mobilblogga idag igen. Och verkligen awesome väder i huvudstaden, snacka om kvalserieväder, shorts nästa! I morgon, måndag kommer Thina till Dalarna, äntligen! På tisdag ska jag köra bil igen och sen kanske fika med Johanni, de ser jag fram emot :) ha en underbar kväll, nu ska jag och Frida fira segern och åka vidare mot möjligheternas ! Leksing tills jag dör <3 hejdå!


Kommentarer
Postat av: frida

riktigt jävla underbart asgött! :D

älskar att krossa gnaget!

och mums på j20 ;)

2010-04-04 @ 22:45:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

så jävla fucking götttt!!

ses imörå!

nämen vilket trevligt folk då ;)))

2010-04-04 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0