Fuskar lite


Jag fuskar lite och äter mitt påskgodis på långfredan! Men jag ska faktiskt bort i morgon ;) haha, näe men i morgon kilar jag till Frida och firar påsk, så därför fick jag ett påskägg av mamma idag :D
Det är nog sant att tiden går långsammare på långfredan, för det kände som jag vaknade för evigheter sen, då var klockan 10 och nu är den halv 2. Gå fortare dumma klocka, jag vill ha söndag och kvalseriehockey. På söndag drar och och the Arvidsson family to Hovet för att se AIK-LIF. Men först i kväll är det Rögle-Leksand och fjärilarna har börjat fladdra i magen. Näe, nu ska jag nog gå ut och fota lite, det var ett tag sen. Förresten så lurade pappa mig som fan igår, ett riktigt elakt skämt, jag började hyperventilera och nästan gråta, fyfan. Jag tänker hålla skämtet för mig själv, men det var verkligen inte roligt alls! dumma pappa xD
Hejdå!


Grattis Gustav på 18 års dagen, du är bäst i världen !


Kommentarer
Postat av: Jon

Jag kan berätta skämtet ;-)

2010-04-02 @ 16:14:59
Postat av: Ida O

Haha berätta nu vad det var för skämt! :D

2010-04-03 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0