Humörsvängningar

Jag förstår inte, jag är nog rätt konstig. Min sorg och "deprition" har övergått i ett flummigt, stört ( mer stört än vanligt), överskotts energi - beteende. Jag har skrattat och varit konstig hela dagen, idag på lektionen i lagården satt jag och ritade och helt omedvetet så hade jag ritat det manliga könsorganet xD jag började skratta så jag grät och skrattade i ungefär en kvart. Hela min klass tittade på mig ungefär som om jag var dum i huvudet, eller ja. Mikkiz såg inte skillnaden på om jag grät eller skrattade.
Hej!
Mitt namn är Ida Andersson
Mental ålder : 12 år.


Nu är jag helt slut, har varit nere på badhuset med Hannapannaaa och Matilda och simmat, eller mest lekt säl med cyklop och gjort kullerbyttor. Simmade i tio minuter innan vi gick upp. Jävlar va otränad jag är.


Jag har sånna enorma humörsvängningar nu, det händer för mycket i mitt liv så att sorgen slår över till stördhet.
Frida Sandra Thina
mina bröder ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: thina

vi är bäst mina bröder<3

2010-04-12 @ 22:08:45
Postat av: Hanna

Idus the Sälus! Blubb blubb!

2010-04-13 @ 21:23:48
URL: http://amedring.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejus Idus the sälus du är en bra sällis sälus! Blubb blubb!

2010-04-13 @ 21:26:48
URL: http://amedring.blogg.se/
Postat av: Hanna

ojskip förlåt att jag spammar men jag trodde att det blev nåt fel och att den första kommentaren försvann. och nu spammar jag ännu mer bara för att förklara. flååt.

2010-04-13 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0