Det blir aldrig som man tänkt sig

Skärtordagen tillbringades med djurhuspersonalen och Mix! Vi åkte ner till huvudstaden för att hämta en morisk sköldpadda men det visade sig vara en Grekisk landsköldpadda, sånna som vi redan har, fail. Men vi tog hem den stackarn ändå :) Efter att ha irrat runt i centrala sthockholm a while kom vi äntligen fram till Skansen och fick gå omkring och titta på alla djuren helt gratis. Jag älskar att vara djurvårdare :). Fick se en levande anakonda för första gången i mitt liv men blev besviken över att det inte var nått djur i klapp och kram hörnan :(. På vägen hem irrade vi bort oss igen men lyckades komma ut på E4an och kom hem till slut :) Jag köpte New Moon när vi stannade på OKQ8 för att tanka, dagens fynd, det tackar jag för!

Ida och Mix, oslagbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0