m

Jag har drömt flera nätter i rad nu att jag träffat moster. I drömmarna har jag vetat att hon varit död, eller vetat att hon skulle dö inom en snar framtid så jag har haft med mig kameran och tog en massa kort på henne och mig, eftersom jag inte har ett enda kort på oss två nu. Om jag visste det så.  Sen drömmer jag alltid att jag träffar henne, gråter floder och berättar för henne hur hennes begravning var, vilka låtar som spelades och hur det såg ut, att vi la tulpaner på hennes kista. Jag klamrar mig runt halsen på henne som en liten unge och vill inte släppa taget, en gång drömde jag att hon gick bort mot en stor herrgård för att sedan försvinna för alltid.


Jag vet inte riktigt vad det är med mig, för ibland kommer jag på mig själv med att tänka "Just det, hon är död."

Undrar hur länge det tar innan jag verkligen förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0