Näst sista dagen

Näst sista dagen på lovet och jag har inte gjort ett piss, det känns jävligt skönt. Tog mammas kärringhonda med mig ut på en sväng runt sjön, för att rensa tankarna lite, men det blev nästan bara värre. God bless ipod med Johnossimusik dock <3. Var ute och tog lite kort, men har idétorka :( hoppas jag inte får idétorka den 8 maj och 14 augusti, för då äre fotograf på dop och bröllop som gäller. När jag kom in från vårvädret och var väldigt emo över hockeyn så kom Lotus och var mysig och gosig, precis va jag behövde.

I natt drömde jag först en mardröm om att jag blev kidnappad, den drömmen har jag drömt förut en gång med, men i natt var den lite luddig och jag visste vad som skulle hända, jag intalade mig själv att jag snart skulle rymma, men kom aldrig någon vart. Sen drömde jag att jag var i ejendals och såg på Leksand-Almtuna, JLGP avgjorde i slutsekunderna, men jag fick inte reda på om vi gick upp eller inte. Spelarna kom i alla fall upp på norra med hela utrustningen på. Just det, i första perioden så spelade Ullman. Tänk om detta kunde bli sanning. 


I morgon bär det av till Rättvik igen och kusin Matilda följer med! Sen bara 3 veckor innan jag drar ut på APU, vill inte :(
 

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill också drömma så underbara drömmar som du gör om att ullman spelar, haha :(

2010-04-10 @ 19:50:53
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0