SMGULD SMGULD SMGULD!

Så jävla gött att se Leksands J20 spöa Brynäs i Globen och vinna smguld, grattis grabbar! Matchen slutade 3-4 till Leksand och spelarna körde huvud axlar knä och tå med klacken efter åt, riktigt gött. Rask, Norén, Bibic, Knuts och Hanses, vilka lirare, såå jävla king. Jag trodde verkligen inte att jag skulle stå och skrika "SVENSKA MÄSTARNA FRÅN LEKSAND" i Globen i morse när jag vaknade. Men de blir aldrig som man tänkt sig. Grattis än en gång J20, ni är bäst!

På vägen ner passade Emil på att leka Edward Cullen, AHAHh, näe men jag vet inte va han håller på med xD


Alen Bibic bjöd på en sång och drog i gång "Vi ska tillbaka", vilka rysningar jag fick.

huuuvud axlar knä och tåååå

gluggg



Eddie Läck till Vancover ? :O
Dagens oväntade, men lycka till ÄDDÄ!
 
Jag älskar videon
Alen Bibic <3
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

så jävla great det var!

jag älskar J20.

även fast alla har klamydia :)

hah, ehm, ja.

2010-04-08 @ 10:49:03
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: guess you know who.

hahahah min förra kommentar på detta inlägg!?!?

sant iofs men ofta jag skrev det.

jaja.

ge mig denna dag igen!

så jävla roligt!

och niclas andersén var så shuuukt hot!

hah...

antar att typ inte så många sitter och kollar tillbaka till april 2010 i arkivet på din blogg och läser kommentarerna till det här inlägget så kan ju skriva att okej, henric andersén var också sjukt hot.

remember våran panik över janolhs facebookstatus där mitt i natten!? hahaha, så jävla töntigt. so glad att vi gick och la oss där va...

Saknar robinjo måste jag säga! (dock inte purrinho, men det hör inte hit, haha)

Saknar att kolla J20-matcher också. Lä göre nån gång. När vi har tid... Typ, EN MATCH den här sässen iaf, det får vi fan se till. TYCKER JA, Å SÅÅ RÅ. Näe men SHIT KLOCKAN ÄR FAN 4!!!!!!!!!!!!! Hahaha, ska väl gå och lägga mig och så rå. Men jaae, synd att årets J20 suger. Enda matcherna dom vinner är när Jääänolhs kommer ner från alaget och gör alla mål. Your star ;) Hehhee näe men det var ju fan på den här tiden du ville ligga med honom! HAhaha, ja jävvlarja. Det var en fin tid. Typ. (nutiden är också rätt fin, vet att du fortfarande vill ligga med honom) Han ba: Baby i like it, come on and give me some more, baby i like it, screaming like never before, oh yes i like it, i like it! och typ: vill du bada skumbad och smeka mig varm?

jag vet att du vill! jag vill, åh, vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann, åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram, låt det aldrig ta slut. Eller hans klassiker: OOOOH, COME ON BABY TURN THE LIGHTS OFF! Han är rätt cute ändå, den där martin ;) Jaaaeee D:

Näe men nu lä jag fan sova alltsåeee. Du <3 mina kommentarer.

Hejdå and goooodnight!

2010-11-21 @ 04:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0