vi har sett allting förut

Jag förstår inte, varenda jävla år så verkar nerverna ta över och vi slutar i skittunnan. Jag vill bara skrika, sparka och vara arg så att någon förstår, men ingen verkar fatta. Det här är inte som liv och död, det är värre.
Jag känner mig så jävla sviken, fan också.

Hejdå Jocke och Hejdå Oliver.

Konsten att sulla bort två killar med världens framtid, två riktiga krigare. Okej, Oliver kanske skulle stuckit i alla fall i och med draften. Konsten att bara slänga bort två talanger, som på loppmarknad. Grattis, verkligen, grattis.


Jag orkar inte.

Jag ska sluta gilla hockeyspelare, dom sticker ju bara.
Positiva klubben my ass.

Kommentarer
Postat av: frida

så. jävla. besviken.

fyfan!

2010-04-10 @ 19:49:33
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0