#11

Jag är dum i huvudet. Varför var jag inte med på kryssningen?
Aja, man ska inte ångra saker, man kan ändå inte få det ogjort.

Sitter och pratar med Frida i telefonen, hon kommenterar alla bilder hon tagit på kryssningen och typ skrattar åt alla, jag ba mm, aaah, hehe, aa. Mycket intressant telfonsamtal. Tror jag ska skicka in bilderna från Anna och Davids bröllop till framkallning så jag kan fylla på mitt fotoalbum. Och sen en massa störda bilder på oss 4 som jag kan ta med upp till Rättvik,måste köpa en sån där ram med en massa bilder i. Ikea någon?

Det ska bli skönt med helg, längtar inte till Rättvik igen. det är mest skit just nu, hoppas verkligen det blir bättre snart, annars orkar jag inte. Jag längtar till den 15 September, då är det seriepremiär, äntligen ! # 11 på ryggen och bästa vänner vid min sida, det blir inte bättre !

Nu är mitt öra helt varmt efter alla heta detaljer från båten, heheh
pyss
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

hahah, bäste telefonsamtalet ever! :D

2010-08-28 @ 12:16:57
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0