hjälp

Jag sitter i datasalen.. med Frida, Isabelle och en massa omogna ettor, helt seriöst, va äre med 94or. Jag menar okej, vissa, nämner inga namn, är helt okej och sjukt snygga ! leksandsgymnasium, heh. okej, jag är en tönt.

Igår hade jag första lektionen med djursjukvård, det var rätt roligt ! Fast det kommer bli sjukt jobbigt, men med rätt inställning så kanske jag klarar det rätt bra. Eller, vi får väl se.

Ja, jag umgås med Frida nu, hon flyttar snart till Uppsala, jävla idiot... nej okejdå. Roligt för henne, tråkigt för mig och Sandra. Hockeyn i helgen var förresten helt awesome :D ! nu äre inte hockey förrän den 15 September, vilket känns väldigt lång tid tills dess !

I morgon har jag mikrobiologi, sen djursjukvård igen. Intressant blogg jag har förresten, men min dator är hemma och jag orkar inte anstränga mig näre sitter en massa ettor och är onormala här.. eller ja.

Jag var deffi inte sådär i ettan, hur fan ska jag klara mig utan 91orna !!!!!!!!!!!!!!!!

/ i


Kommentarer
Postat av: frida

du kommer dö utan alla awesome 91or! alltså, 91or är bäst! eller du är ju more into 94or tydligen... typ simon heheh. hejdå :)

2010-08-25 @ 14:54:15
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0