Jag och min vän Ray Ban


Jag älskar pappas Ray Ban's från the 80's !

I helgen har Frida varit här, vi åt kräfor, så jävla gött ! somnade runt 4 tiden i morse, det var riktigt jobbigt måste jag säga. I tisdags var vi i Rättvik och härjade, snacka om att jag saknat det sjukt mycket. Slutade med att Madde är skyldig mig en tjuga, som jag verkligen är värd soo bad. Jag är så jävla modig ! I morgon börjar jag min sista arbetsvecka på lyssfallet och helgen består utav bröllop. Sjukt nervös eftersom jag måste ta lite ansvar nu, i och med att jag ska vara fotograf. Snart börjar skolan, jag har blandade känslor. Vill till Rättvik, men vill inte börja skolan. Vill träffa min klass men det kommer suga i skolan utan alla 91or.

Jag är så kluven. Men en sak i taget, så klarar jag nog det här.
/ ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli kanoners! =) Du är ju bäst, kom ihåg det..

2010-08-08 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0