kool chey

Jag har så jävla coola släktingar. Kolla bara på det här.

Länken går till Sanna, en riktigt cool släkting till mig. Hon är verkligen bra att ha, jag menar, behöver du tips, speciellt kläder och mode, just tipe sannascloset.blogg.se and check her out !
Släkten Andersson är rätt stor och jag kan helt ärligt säga att jag inte ens vet vad alla mina kusiner och släktingar heter.. så illa är det. Men Sanna är min kusins barn, ja, mitt kusinbarn helt enkelt, som nästan är lika gammal som mig... Jag gillar det !

Jag minns när jag och Sanna lekte i farmors lekstuga när vi var små och sprang runt där, det var verkligen längesen ! Jag har inte träffat henne på typ hundra år, och på Lördag är det bröllop och då får vi äntligen träffas, då får jag träffa Elin med, hon är också mitt kusinbarn ! :) Lördag kommer bli en trevlig dag :D
/ ida

Kommentarer
Postat av: Sanna Karlsson

HAHA GUD VAD KUL DET SKA BLI!:D:D:D:D ibland får jag veta då och då att jag har någon 3männing 4männing som jag inte visste om!! hahahah

2010-08-09 @ 21:06:00
URL: http://sannascloset.blogg.se/
Postat av: Veronica Eriksson

sv: Wow, tack!

Gud så glad jag blev när jag såg det,

sånt värmer, tack :)

Kram!

2010-08-09 @ 22:12:59
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0